HTML

Marci menni Barcelona

Erasmus, Barcelona, a szokásos. Amikor összecsap a katalán és a magyar öntudat. Gondolataim és élményeim sörhabja idecsapolva. Mindenki élvezze!

Friss topikok

  • Nuuk: Nice, majd akkor egy üdvözlő sörözés befigyel... (2010.06.14. 08:35) A puha diktatúra egy órája
  • kativamos: Hali! Azért az elképesztő, hogy Te egy ilyen- és hozzáteszem ennél még szebb- épületek tövében sét... (2010.04.13. 11:41) És ismét egy épületes poszt
  • Barbó: Nyuszit ugyan nem fedeztem fel, de basszus... az első pár kép után nem akartam elhinni, hogy ezek ... (2010.03.26. 23:21) Gyújtsunk rá
  • Gaspar Gil y Pollas: Jól van, Marcikám, látom rajta vagy az asszimiláción! ;] Az előző posztal kapcsolatban pedig nem b... (2010.03.26. 18:50) Only in Catalan, please
  • nbcee: Ez arra emlékeztet, mikor egy (kissé naív) ismerősöm látta, hogy egy spanyol-belga meccsen a nézőt... (2010.03.12. 01:15) Vicces volt "testközelből" átélni azt, hogy

Linkblog

Megjött a monszun...

2010.02.08. 18:52 Marcona Márton

..., az utcán alacsonyan szállnak az esernyőárus négerek. De amúgy is az iskola első napján mindig esik, szóval ez törvényszerű. Persze a monszun idézőjeles, de azért egész nap kiadósan-utcaelhomályosítósan ömlött, a pálmafás látképpel meg együtt járnak az efféle asszociációk.

Szóval voltam a suliban, ahol kétszer is jó terembe, de rossz órára ültem be. Hamar rá kellett döbbennem, hogy nem mindenki más hülye, hanem az előző félévi tárgyra iratkoztam fel, de nem annyira hamar, hogy még ne azt írtam volna rá az előzőleg aláíratni beadott papírra, és mivel a dolog tőből borítja a tanulmányi tervemet, lesz miatta rohangálnivaló még elég. Az ügyintézés elég nehézkes, mivel a metálarc az erasmus-irodában láthatóan kezdő, meg az sem könnyít a helyzeten, hogy az összes papír megszerzése körkörösen egymástól függ. A sorban mellém csapódó, a jelek szerint nem épp lokálpatrióta baszk csaj, Andrea szerint ne is várjak többet, mert ezek itt alapból alkalmatlan sügérek, és egyébként is Spanyolországban vagyunk. Höhö. Ismerős hozzáállás.

Amúgy olyan, hogy erasmus-koordináció, olyan itt nincs (according to Metál José), majd felismerem a többieket az órán.

Tudni kell, hogy itt egy kurzusból kétszer másfél órát tartanak egy héten, tehát hétfő-szerdán és kedd-csütörtökön is fel kell kelni egyazon célból. Péntek már hétvége. Viszont rugalmasak, mert általában mindenből van délelőttre-délutánra is hirdetve csoport. Igaz, hogy a délutánin (amire én is ma beültem) az átlagéletkor felülről súrolja az ötvenet, gyanítom azért, mert ide csomóan járnak posztgraduálisan is, simán csak jobb emberré válni a polgárháború utáni spanyol költészet segítségével.

A termek elég lelakottak, kb. mint odahaza, a technikai rész viszont pöpec: minden teremben beépített számítógép, amiről a prof a beépített projektorral a beépített vászonra vetíti az ún. campus virtualt, ahova mindenféle anyagokat tölt fel. Kb. mintha itthon egy segédanyagokkal megpakolt etr-ről nézhetné órán mindenki a szöveget. Szerintem itthon is működne. Az viszont megnyugtató, hogy a bölcsészprofok technikai analfabetizmusa nyugaton is szériatartozék.

Ja, és tegnap mozgólépcsőztem az utcán, mert itt ilyet is lehet.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marcimennibarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr831740032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orchidea56 2010.02.09. 14:21:09

Ahhoz képest, hogy gyenge esőt jelzett a meteorológia, elég durva..

kativamos 2010.02.09. 14:38:30

Szia Marcellos!
Beszéltem a Mariannal, és elküldte a blogod linkjét. Képzeld el, a kedvedért regisztráltam, még ilyet életemben nem tettem, pedig nem is vagyok bölcsész professzor...
Látom, szagolgatod a mediterrán levegőt, kicsit irigyellek, kicsit felnézek rád a bátorságod miatt, kicsit örülök, hogy nem nekem kell ilyen kihívásokkal birkózni... Egyszóval drukkolok, hogy sikeres legyen az ottléted.
Üdv néked!

Marcona Márton 2010.02.09. 14:43:15

Köszi Kati, igazán megtisztelő! :)
Remélem kedved leled te is az olvasottakban!

Ladislao88 2010.02.11. 11:11:07

Csá Marci!
Nagyon átjön a stílusod, igazi kalandregény! ;)
Csak így tovább, cimbora!
Üdv: Laci

Marcona Márton 2010.02.11. 18:55:23

Ladislao koma, az igazi kalandok még csak most jönnek! ;) kösz, hogy benéztél!

Addam 20 2010.02.14. 08:18:18

Hű, csak most jut eszembe, aztán figyelj a prózaformák szabályaira, nehogy serie interminable de aventuras legyen, hanem egy rendes pikareszk!

A másik meg, hogy új vagyok, nem tudom, mi az, hogy "Szeretnék avatart a hozzászólásaim mellé!", meg hogy lehet-e rögtön 3D-ben?

A Metál Josét meg hoz(é)d haza!

Aztán csak ügyesen!

Marcona Márton 2010.02.14. 18:05:23

@Addam 20: ne viccelj, én egy novela ejemplarra utazom ;)
süti beállítások módosítása