HTML

Marci menni Barcelona

Erasmus, Barcelona, a szokásos. Amikor összecsap a katalán és a magyar öntudat. Gondolataim és élményeim sörhabja idecsapolva. Mindenki élvezze!

Friss topikok

  • Nuuk: Nice, majd akkor egy üdvözlő sörözés befigyel... (2010.06.14. 08:35) A puha diktatúra egy órája
  • kativamos: Hali! Azért az elképesztő, hogy Te egy ilyen- és hozzáteszem ennél még szebb- épületek tövében sét... (2010.04.13. 11:41) És ismét egy épületes poszt
  • Barbó: Nyuszit ugyan nem fedeztem fel, de basszus... az első pár kép után nem akartam elhinni, hogy ezek ... (2010.03.26. 23:21) Gyújtsunk rá
  • Gaspar Gil y Pollas: Jól van, Marcikám, látom rajta vagy az asszimiláción! ;] Az előző posztal kapcsolatban pedig nem b... (2010.03.26. 18:50) Only in Catalan, please
  • nbcee: Ez arra emlékeztet, mikor egy (kissé naív) ismerősöm látta, hogy egy spanyol-belga meccsen a nézőt... (2010.03.12. 01:15) Vicces volt "testközelből" átélni azt, hogy

Linkblog

És ismét egy épületes poszt

2010.04.03. 23:36 Marcona Márton

Jelentem, a tavaszt kihagytuk, itt már nyár van, és én természetesen nem az ablaktalan szobában várom, hogy a szakdoga a magáévá tegyen, hanem szerteszéjjel sétafikálom a belem. Április elsején végre úgy éreztem, felkészültem a Sagrada Família befogadására is, szóval itt van eleven valójában. Sokan sokféleképpen meséltek már róla (ld. Carles - "Ki nem állhatom!"), de azért szemtől szembe kerülni vele mégiscsak elég maradandó élmény volt. Szinte hihetetlen, hogy mit keres pont itt, a négy-ötemeletes házak között egy ilyen bengaállat templom, ráadásul ilyen kivitelben. Valami tisztelettel vegyes félelem van ilyenkor az emberben. És nem mer neki hátat fordítani. A belső részeket most nem kebeleztem be, egyrészt mert állítólag nem éri meg érte kipengetni a tíz eurót, másrészt ha mégis egyszer kedvem lesz hozzá, legyen miért visszajönni megint.

Ezen kívül nem tudom elhinni, hogy az itt lakók hozzá tudtak szokni, hogy ez itt áll a szomszédban, de persze nyilván én is hasonlóképpen viszonyulnék az otthoni gázgyárhoz, még ha a világörökség része is lenne. Ahogy hallom, az itteniek már unják, és való igaz, az ipari mennyiségű retkes turista (köztük én is) nem könnyíti meg a szeretetteljes viszony ápolását ezzel a gyakorlatilag 128 éve építési területként funkcionáló izével.

A képek közt meg még vannak katalán pofák, vasalóház és Tibidabo is, ha valakinek ez nem lenne elég.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marcimennibarcelona.blog.hu/api/trackback/id/tr751892983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbó 2010.04.04. 10:56:06

Őszintén? El bírnám viselni, ha ott laknék mellette. Nem mellékesen pl. a Notre Dame körül sincsenek felhőkarcolók és azért az is elég "bengaállat" (ha már ezzel a szakkifejezéssel éltél :P), bár oké, az feleekkora.

A tavasznak itt is voltak célzásai az elmaradásra, de aztán úgy döntött, mégis élvezi még a vendégszeretetünket.

Marcona Márton 2010.04.05. 00:24:50

@Barbó: azok valamiért másképp gondolkoznak, akiknek a házát le kell bontani, ha majd teljesen be akarják fejezni :)

Addam 20 2010.04.05. 08:55:59

Meg kell állapítsam, mekkora szükségem lenne egy kis kikapcsol(ód)ásra, ugyanis nekem az volt az extra, ahogy megláttam a "Pla˛ca de..." feliratot, és már hallottam is, ahogy restituált középkori kiejtéssel csücsöríti a mi szeretett Lazarillónk.

kativamos 2010.04.13. 11:41:12

Hali!
Azért az elképesztő, hogy Te egy ilyen- és hozzáteszem ennél még szebb- épületek tövében sétafikálsz a napsütésben. Ha én kimozdulok a lesötétített irodából (mivel a fiúknak a monitorjában tükröződik a napsugár) csak a mi tavaly tervezett, kissé vízfejű, toronnyal és íves ablakokkal hatóságilag megerőszakolt sarokházunkkal találkozom. Igaz, ott is vannak toronydaruk.:-) Ráadásul itt még az eső is esik.
Szóval panaszt ne halljak!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása